Nem tudom megállni, hogy ezt az apróbb gondolat sort itt a Reblog közösségével tudassam :) Egyszerűen nem fér a buksimba, hogy egy olyan nagy cég mint a Facebook, hogy a manóba véthet a saját üzleti profilja ellen 3 szarvashibát ami onlinemarketing szempontból nagyon is jelentős!

üzleti élet seo látogatottság platform

 
  1. A Facebook modern felülete nagyon tetszetős, sokkal ütősebb mint a klasszikus felület. Akiknél már aktiválták, szinte csak pozitív visszajelzéseket küldenek az új felülettel kapcsolatban. De az üzleti élet szereplőinek is sokkal kényelmesebb ez az új felület. Ehhez képest, még mindig nagyon sok felhasználó van, aki nem tudja elérni az új felületet. Egyértelműen öngól!
  2. Elkezdték bevezetni azt a lehetőséget már egyébként 2018-ban, hogy Facebook oldalak is csatlakozhassanak Facebook csoportokhoz. Ehhez képest még mindig nagyon sokan irigykedve nézik, hogy az általuk üzemeltetett Facebook csoportba X és Y Facebook oldal kéri a csatlakozási kérelmének elfogadását, ugyanakkor az irigykedők a saját Facebook üzleti oldalukkal mégsem tudnak Facebook csoportokba csatlakozni - annak ellenére sem, hogy a csoportokban default tehát alapértelmezett beállítás, hogy emberek / oldalak is csatlakozhassanak. Vannak olyan esetek is amikor a Facebook a csatlakozónak (érzékelvén a helyes csoportbeállítást, hogy ügye oldallal is lehet csatlakozni) nagy kegyesen felajánlja a csatlakozónak, hogy válassza ki Facebook oldalát, de akiknek több Facebook oldaluk is, csupán csak az egyiket mutatja a listából! Határozottan öngól ez is, hiszen Facebook oldallal rendszerint az üzleti élet szereplői, vállalkozások, valamint közszereplők rendelkeznek általában, tehát a legnagyobb PR erő a Facebook számára... 
  3. Remek 5-let volt annak idején, hogy megváltoztatták a Facebook csoportokon belüli posztolási lehetőséget, és hozzá adtak egy ugyan kezdetleges alapfunkciókkal rendelkező, de legalább HASZNOSAN FUNKCIÓNÁLÓ szerkesztői felületet. Ugyanezt a lehetőséget a Facebook oldalak posztolási felületéhez nem adják hozzá, pedig a Facebook oldalakhoz tartoznak csak a legnagyobb brand-ek, és az üzleti élet azon szereplői akik tartalmaikat igényes formába csomagolva szeretnék releváns érdeklődésű követőik elé tárni. Szóval ez is egy öngól!